דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים בגוגל בעידן הנוכחי - לינקים זה כל הסיפור? 

מאת    [ 04/11/2012 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 1631 פעמים ]

בדור הדיגיטלי האינטרנט הוא הממלכה הדיגיטלית בה כל אחד מאיתנו הוא האזרח מספר אחד הוירטואלי. אם בעידן זה גוגל הפכה להיות האלוהים, אזי אנשי ה-SEO מהווים את הכוהנים. מבקשים את חסדיה של גוגל ומתמרנים אותה להשיג טובות הנאה. אנשי ה-SEO ראו כי טוב, הצפת אתרים בלינקים עם מילות מפתח רלוונטיות העלתה את הטראפיק לאתרים פלאים. בשנים האחרונות רבים מחברות הקידום בחיפוש אחר רווח מהיר הציפו את הרשת בלינקים עם מילות ממוקדות, לעיתים קרובות ממקורות מפוקפקים ובסופו של דבר שילמו את המחיר. גוגל שמרחיבה את מאמציה ליצור אלגוריתם חכם, גמיש ומנסה לדמות את המשתמש הממוצע סגרה את השאלטר. אתרים שהעתיקו תכנים, קיבלו קישורים מחוות לינקים והזניחו את המשתמש הממוצע, גילו את עצמם ביום אחד בתחתית הרשימה. במאמר זה ארצה לדון בגורמים השונים שמובילים לבניית לינק איכותי.

פנו לאנשי מקצוע

אל תנסו את זה בבית. בניית הלינקים היא מלכה שדורשת בניית אסטרטגיה לטווח ארוך, בשוק שמשתנה ללא הרף. חברות קידום אתרים אורגני יכולות להציע לכם את הנסיון והיכולת שלהם. לבצע עבודה יסודית בתחזוקת האתר שלכם בניית סיגנלים חברתיים ויצירת לינקים שיעבדו לטווח הארוך

עוגת הלינקים

העלאת הדירוג שמסתכמת בכמות של מילות מפתח ראשיות יכולה להעלות סימני שאלה אצל מנוע החיפוש. באופן טבעי אף אתר לא יקבל בקלינקס עם ST חשובות באופן בלעדי, לרוב הKW יהיו אקראיים, יזכירו את כתובת הURL, או את שם המותג. יצירת 'רעש' מסביב לST החשובות יאפשרו לך לקדם את המילים המילים הספציפיות מבלי לגרום לגוגל לשים לב לדפוסי העבודה שלך. כשאתה מקיף את עצמך בLT, ומילים סתמיות, אתה יוצר תחושה של טבעיות ומשיג רווח נוסף ע"י קידום מילים שפונות לקהל מצומצם יותר. דבר זה יכול להרשות לך להתמקד בלקוחות שיתרגמו את הקליקים שלהם לכסף (דבר שלא מתאפשר בפניה כללית)

רשתות חברתיות

ככל שהאלגוריתם במנועי החיפוש נהיה חכם יותר, הוא לומד יותר ויותר להסתמך על סיגנלים חברתיים. עם החיפוש רוצה לקלוע לדבר ההמון, אין דרך טובה יותר מאשר לשמוע את דבר הקהל. לא סתם גוגל מנסים כל הזמן לבנות רשת חברתית מוצלחת. הכשלון שלהם עם wave, או buzz, לא ריפו את ידם מלפתח את +google. לשלוט במידע ברשת חברתית אומר להיות עם היד על הדופק של האוכלוסיה. הבניית הרשתות החברתיות (במיוחד זו של גוגל, אותה היא יכולה לנטר) לתוך אתרך תתרום לאמינות האתר. הלינקים מרשתות חברתיות מקבלים חשיבות גדלה, כך שהתעלמות מפייסבוק,טוויטר וגוגל+ אינה אפשרות.

הרחיבו את היצע הדומיינים

אתה כבר לא יכול להרשות לעצמך לשתול לינקים בחזרתיות באותם פורומים. הגדל את מעגל האתרים אליו אתה פונה. אם לא תמצא תשובה במעגל הקרוב היה גמיש. ברר מיהו קהל היעד שלך ובנה לינקים באתרים עם נושאים הקרובים לליבו. עשה שימוש במנועי חיפוש ממוקדים לאתרים, קרא מאמרים עם טיפים למציאת דומיינים,היה יצירתי. לשתול לינק בוויקיפדיה כבר לא מספיק לעשות את העבודה

לסיכום, אםתלמד להסוות את עצמך כפעולה הטבעית של הגולש הממוצע ותפעל להרחיב את מעגל הלינקים שלך ברמת הKW, הדומיינים והרשתות החברתיות, תוכל לשרוד בשדה המוקשים של גוגל ולעלות לפסגה.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב